Amasra Askerlik Şubesi (Bartin)

0

Amasra Askerlik Şubesi, Bartin ilindeki askerlik hizmetleri için hizmet vermektedir. Bartın Askerlik Şube Başkanlığı olarak hizmet vermekte olup, Kastamonu Asal Bölge Başkanlığı bölgesine bağlı olarak faaliyet göstermektedir.

Amasra Askerlik Şubesi İletişim Bilgileri

Şube Adı: Bartın Askerlik Şube Başkanlığı
Bağlı Olduğu Bölge: Kastamonu Asal Bölge Başkanlığı
İl: Bartin
İlçe: Amasra
Telefon: +90 378 227 10 07
Fax: 378 228 43 13
Adres: Gölbucağı Mahallesi Bülent Ecevit Bulvarı No:38 74100 Bartın

Amasra Askerlik Şubesi’nde Yapabileceğiniz İşlemler

Askerlik Yoklaması

20 yaşına giren her erkek vatandaşın yaptırması gereken yoklama işlemleri için başvurabilirsiniz.

Sevk İşlemleri

Askere sevk tarihlerini öğrenebilir ve sevk belgelerinizi alabilirsiniz.

Tecil İşlemleri

Öğrenim, sağlık veya diğer sebeplerle askerlik hizmetinizi ertelemek için başvurabilirsiniz.

Askerlik Durum Belgesi

Askerlik durumunuzu gösterir resmi belge talebinde bulunabilirsiniz.

Celp İşlemleri

Askere çağrı (celp) belgesi ile ilgili işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Bedelli Askerlik

Bedelli askerlik başvurusu yapabilir ve süreç hakkında bilgi alabilirsiniz.

Not: Askerlik işlemleriniz için Amasra Askerlik Şubesi’ne gitmeden önce randevu almanız tavsiye edilir. Ayrıca birçok askerlik işleminizi e-Devlet üzerinden online olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Amasra Askerlik Şubesi Konum Bilgisi

Aşağıdaki haritadan Amasra Askerlik Şubesi’nin konumunu görebilir, adrese nasıl gideceğinizi planlayabilirsiniz.

Amasra Askerlik Şubesi‘ne ulaşmak için yukarıdaki haritayı kullanabilir veya
“Yol Tarifi Al” butonuna tıklayarak bulunduğunuz konumdan şubeye nasıl gideceğinizi öğrenebilirsiniz.

Amasra Askerlik Şubesi Çalışma Saatleri

Günler Çalışma Saatleri
Pazartesi – Cuma 08:30 – 17:00
Cumartesi – Pazar Kapalı
Resmi Tatiller Kapalı

* Öğle arası: 12:00 – 13:00 saatleri arasındadır.

Sık Sorulan Sorular

Askerlik işlemleri için yanımda hangi belgeler bulunmalı?

Kimlik kartınız (nüfus cüzdanı), eğitim durumunuzu gösteren belgeler, sağlık raporlarınız (varsa) ve askerlikle ilgili önceki belgelerinizi yanınızda bulundurmanız faydalı olacaktır.

e-Devlet üzerinden hangi askerlik işlemlerini yapabilirim?

Yoklama başvurusu, sevk erteleme, askerlik durum belgesi alma, celp dönemi sorgulama, bedelli askerlik başvurusu gibi birçok işlemi e-Devlet üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Askerlik şubesine gitmek için randevu almam gerekiyor mu?

Evet, özellikle pandemi sürecinde ve yoğunluğu azaltmak için randevu almanız önerilir. Randevunuzu e-Devlet üzerinden veya askerlik şubesini telefonla arayarak alabilirsiniz.

Paylaş.
Bir Cevap Bırakın

Exit mobile version